4 små hemligheter jag har!

Datum: 2007-06-17 Tid: 16:54:06

I brist på något bättre att skriva så tänkte jag avslöja några hemligheter...

1. Jag älskar att bajsa i mörker!
2. När jag mår dåligt lyssnar jag på en skiva som handlar om Gud.
3. Jag saknar ett av mina ex, som jag inte borde sakna. Och så saknar jag hans lght. 
4. Hälften av alla människor i min telefonbok skulle jag inte kunna tänka mig att släppa in hemma hos mig.

Bekänn en av dina hemligheter nu genom att kommentera!

Haha, hittade en låda med gamla brev och sånt idag! Var en massa brev från en kille jag blev tillsammans med på nätet utan att ha träffat honom, och vi skrev att vi älskade varandra sååå mkt! Det var runt år -99-00. ^ ^ Riktigt kul att läsa! Åkte med honom på ett kristet ungdomsläger på Öland -00, fast vi blev inte så kära i verkligheten som på internet. Blev kär i hans kusin istället. Men det roliga är att vi har kontakt fortfarande, lite då o då! =) Under den tiden bodde jag i Rimbo och han i Göteborg. Man kanske skulle åka dit och träffa honom och resten av det gänget någon dag! Skulle vara grymt roligt! =) Och han ska gifta sig! Wiie!

Kan inte hjälpa det, men sitter o tänker på om Daniel's kusin är singel i dagsläget! Haha, ja. Så kan det vara!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha värsta kul det där ju :P
men ehm en hemlighet... öhm...hmmm?
jag vet inte om jag ska skriva det här du :P så jag låter bli :P

Datum: 2007-06-17 Tid: 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback