Suveränt!

Datum: 2007-07-10 Tid: 14:53:23

Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan Bemma-mannen! Hon är en av dom få som jag verkligen litar på till 110%. Jag trivs alltid när jag är i hennes sällskap! <3


Och nu sitter jag här, utan ett skit att göra. Har inte gjort något vettigt idag alls. Men såna dagar ska ju också finnas! Tänkte ringa en kompis snart och tjöta lite dynga. Alltid trevligt att prata i telefon. Jag skulle faktiskt bli galen om telefoner blev olagliga! Varje månad försöker jag hålla telefonräkningen nere, men det går inte riktigt. Jag är inte så bra på sånt! Helt kass på det faktiskt!

Kanske skulle man ta sig en kopp kaffe? Men nej, det finns ingen mjölk. Jag är en sån C-kaffedrickare. (Både mjölk o socker.) Är man en B-kaffedrickare dricker man med antingen mjölk eller socker. Är man en A, då dricker man det svart. Så är det enligt mig! Men jag tänker vara C i hela mitt liv. Vad är du?

Solen skiner. Den har inte skinit såhär på typ två veckor. Det  har bara vart regn regn regn. Sånt är trist! Det är ju inge kul o bada när det regnar. Eller iofs, man blir ju blöt vilket som, men det är svårare att torka o få på sig kläderna när det regnar. Bara så ni vet!

Bror kom ner helt överraskande igår också. Mammi visste att han skulle komma, men inte jag. När mammas telefon ringde sa hon att hon skickar ner mig och öppna porten. Frågade vem det var som kom, o hon svarade Betty. Men när jag kom ner såg jag att det var Bror! <3

Enjoy your day!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skoj att kimpi hälsar på! kanske han kan sponsra dig med lite pengar till teleräkningen? hört att han har en hel del cash:)

Datum: 2007-07-10 Tid: 18:56:05
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Tess

Du, jag kan säga dig att den jäkeln har mer stålar på en månad än vad jag tjänade på 3 månader på mitt deltidsjobb jag hade. :P Snaowraunge! Dock planerar han att samla till en tattoo till mig som födelsedagspresent! ^^

Datum: 2007-07-10 Tid: 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback