Sicken gårdag!

Datum: 2007-07-07 Tid: 22:54:56

Ja, man säger ju att nån gång är den första för allt. Igår, efter att Tess var lite smått korkad, så hamnade hon i fyllecell. Jag kom inte in på Brasseriet för gränsen var 23, så hoppade jag in från uteserveringen. Dumt dumt! Vakten kom och sa: Du ska nog gå ut härifrån nu! Jag försökte spela dum: Va? Men vadå? Men det hjälpte inte. Han ledde ut mig och där väntade en snutbuss. Så inatt låg jag på en såndär gul, fin madrass med en filt och deras jättesköna brallor! Önskar jag kunde fått dom som en souvenir. Fast jag slocknade som ett ljus och fick gå 05.50. Som tur var så var det en bekant till mammas karl som också suttit i fyllehäcken, för exakt samma sak som jag! Han plankade också in på Brassan. Så han betalade taxi till Sjöbo där han också bor! Så slutet gott, allting gott! ^^


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du kanske har lärt dig att planka är inte så populärt. Så kanske du inte behöver sova i en Cell igen. Fast det var lite roligt att läsa. =)

Datum: 2007-07-08 Tid: 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback