Regn

Datum: 2007-07-11 Tid: 17:59:39

Jahaja, då har det regnat ännu en dag. Men idag gör det inte så mkt med tanke på att jag har kommit på en massa saker man kan göra! Ta vara på mina tips:
1. Hoppa i vattenpölarna precis när människor går förbi så dom blir nedstänkta. (Du får ju självklart räkna med att bli lite blöt om fötterna)
2. Gå runt pisseblöt och fråga chans på varje kille man ser. Bara för att se vilken reaktion man får. Sen är det ju bara ett + om man går hemifrån som singel och kommer tillbaka med en hel skock sköna pojkvänner! (Om man nu får några "ja"-svar)
3. Prova herrkläder. Bara för att!
4. Fråga folk på stan vad man kan hitta på. Då får man även reda på hur stor fantasi människor har.
5. Utlysa en tävling: "Skaffa en grabb till Tiss!"
6. Bada i fontänen på stora torget. (Då behöver man ju inte tänka på att man blir blöt när det regnar!)
7. Köpa glass och sätta sig på en bänk i regnet och se allmänt dum i huvet ut.

En del av sakerna passar ju bra även om det inte regnar.

Har haft en skön dag med Malin idag. Mötte upp henne för en fika på Snack. Jäklarns vad trevliga dom är där! Fick även lite rabatt. ^^ Som det verkar finns det en stammis där, och han är väldigt fin! Aldrig fel att ha lite ögongodis när man fikar! ^^

Efter fikan gick vi ner mot stan, men det fanns ingenting vi ville göra. Det var då jag kom på de sju sakerna man faktiskt kan göra, om man nu vill. Malin tyckte iallafall att dom var bra... =) Träffade även Fidde en sväng. Stod o tjötade lite. Till slut tröttnade jag och Malin att bara stå där, så vi gick tillbaka till Snack. Skulle köpa en kaffe, men den blev jag bjuden på! Tacktack! =)

När vi satt o snackade ringer Fidde. Han tyckte att vi kunde komma upp till honom och kolla på senaste Harry Potter på dvd. Men jag har svurit på att aldrig se en hel Potter-film, och än så länge har jag hållt det! ^^ Delgav Fidde mina förslag på aktiviteter, och han tyckte att jag hade ju inte slutfört den där med att fråga chans på alla killar, eftersom jag inte frågat chans på honom. Så jag frågade, och fick ett ja! Så nu är jag och Fidde tillsammans! Hm... hehe! Jaja! =)

Tack för en supergo dag Malin! Hoppas morgondagen blir lika bra som denna!

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv sis! xD

Datum: 2007-07-11 Tid: 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback