Minne?

Datum: 2007-07-25 Tid: 19:07:08

Ja, jäklar. Det har hänt så mkt på dessa dagar så jag vet knappt själv. Jag har assvårt för att komma ihåg vad som hände vilken dag. Men ska göra ett försök iallafall.

Onsdag: Picknick i stadsparken med Bemma, Malin och Fidde. Nice nice!  Jag o Fidde gjorde  grädde genom att kasta en fantaflaska med mjölk mellan oss. Det var kul, tro det eller ej! Picknicken i sig var helt trevlig. Sen gick jag o FIdde upp till honom, o så kom Emil. Drack kaffe o tjöta.

Torsdag: Vaknade übertidigt för att ta hand om Carolas son, som jag skulle passa tills på lördagen. Mötte Fidde på Södra, sen kom Malin. Lekte i stadsparkslekparken, sen kollade vi på film. Shrek 1 & 2, Ice age 1 & 2 o nån mer.

Fredag: Fortfarande barnvakt. Hände inge särskilt på dagen. Bemma kom på kvällen, så kollade vi lite på film. Först Eurotrip, sen Saw I, men den somnade jag till :P

Lördag: Barnvakt. Fick hem hennes två töser också. Tvingade alla att städa, vilket gick sådär. Mellanbarnet vägrade, så jag tog till mina skills som jag fått från nannyakuten. Hon fick sitta själv på en stol tills hon ville gå o städa! Power to me! Och ÄNTLIGEN kom dom hem, så jag och Bemma drog ner till stan. Där såg vi en vingelmaskin och två femton (hm, tretton tror jag) åringar som tiggde cig.

Söndag: Ile fyllde år. Så jag o min vän Kim åkte ut till stugan och överraskade både mamma o Ile. Hade med oss två tårtor också! ^^ Lyckat! Sen fikade jag med Emma. På Snack. Sen drog vi runt på stan lite, och jag skulle kissa på Lilla krogen. Stoppade i 4 kr i spelmaskinen och plockade ut 116 ^^ Yeah! Sen kom Sarah och Hultman och hämtade oss. Emma gick hem, och vi andra hem till mig. Sen kom Sajja. Och sen BigHead med två kompisar. Hade erotikberättande! :P

Måndag: Städdag! Bemma höll mig sällskap. Och så gjorde jag pannkakor. Dom var goda! ^^

Tisdag: Jag, Kim och Ronja hämtade Moa på Landvetter. Sen bar det av till Liseberg. Fast egentligen behövdes inte det med tanke på hur Kim körde. :P Askul! Men iallafall. Provade "Uppswinget", den var inte så läskig som jag trodde. Sen åkte vi "Höjdskräcken". Den enda som skrek av mig, Kim och Moa var Kim. Chicken! Sen åkte vi "Kanonen", gick i spökhotellet. Och massa mer! Kul var det iallafall. ^^ Tacktack till Kim som bjöd på allting!
 Mupp! Slösa pengar sådär. Träffade Fidde och vi gjorde inte så mkt. Brände mig på skållhett vatten. Pekfingret. Aj som fan!

Onsdag:  Jag, Fidde, Bemma, Veronika och Shiva har fikat på Snack. Sen kom Koffa. Jag och Bemma skulle göra en sak, men personen var på semester, så det får bli på måndag. >_< Vill idag! Soc-möte idag med. Hon var grinig, så jag var grinig tillbaka. Åkte ner till stan sen igen och träffade Bemma, Veronika och Shiva, och nu är jag uppe hos Bemma. Fidde och Koffa kom nyss. Fidde ska färga håret rött. Han har kort hår nu. Det har jag aldrig sett honom med. Wierd, minst sagt!

Wiie! Jag är bra (med Bemmas hjälp!). Kom på vilken dag som hör till vilka händelser! ^^

Ne, skriver något roligare nån annan dag. Det enda jag kan säga nu är att jag älskar mitt liv, och det är tack vare mina vänner och familj! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

va bra att du mår så bra sis!!
o du verkar faktiskt ha riktigt kul oxå så ^^

Datum: 2007-07-26 Tid: 00:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback