Jag bjuder på osten, för du är stam!

Datum: 2007-07-27 Tid: 16:26:46

Så sa en av ägarna till Snack när jag köpte en cheeseburgare med pommes. ^^ Tyckte det lät roligt.

Igår hade jag och Bemma världens slödag! Vi gick inte utanför dörren förrän klockan sex något på kvällen.Gick hem te mig, så passade jag på att ta en dusch, sen glodde vi lite på tv. Sen åkte vi ner och käkade på Snack. Bästa cheeseburgarna i stan enligt mitt tycke! Namnam! Det hände faktiskt inte så mkt alls igår. Var med några på stan och kollade på Rydell o Quick. Ett rätt gött band! ^^ Åkte hem sen och fick sällskap av Sebbe, en snubbe jag snackat med på nätet lite. Kollade på film, Shutter tror jag den hette. Japansk eller nåt. Japansk film är bra! Har aldrig tyckt om det innan, men ska börja kolla mer på det.

Idag har jag vart hur duktig som helst. Först åkte jag på mötet hos soc på Göta. Lite krångel o hitta dit, men det löste sig efter jag frågat en massa goa gubbar om vägen! ^^ Döm aldrig en alkis! Dom är schysstare än de flesta kostymnissar! K-nissarna är mer pryda och otrevliga i mitt tycke. Den där jäkla soc-tjejen trodde inte på att jag vart nykter i snart tre veckor. Hon såg väldigt skeptisk ut. Bajs på henne! (Blev ju kallad till ett möte för att prata om min vistelse i fyllecellen.) Överdrev som fan också. Sa att jag drack öl till frukost, lunch och middag. Och mellanmål. När det var som värst med mitt drickande. Aja! Efter det åkte jag ner till stan för att ta ett kontoutdrag på banken för att lämna till soc. Träffade Gössa. ^^ Nice! Gössa bjöd på *damdamdam* cheeseburgare på Snack! Tacktack! ^^ Sen gick jag till arbetsförmedlingen för att få ett papper ifyllt. Sen åkte jag till soc o lämnade skiten. Jag hatar soc! Jävla pappersknarkare!

Ikväll blir det till att träffa Fidde. Vi ska tydligen baka bullar. Vet inte om jag kan det längre. Var skitlängesen jag bakade! Menmen. Vi får helt enkelt se hur det går! :P

Önskar att livet var som ett dockhus. Då kunde man välja själv vad som ska få vara med i sitt liv. Vilken kontakt man har med vem, vad som ska hända, vad som inte ska hända. Fast den som leker med mitt dockhus just nu är rätt duktig ändå. Har inga större klagomål, bara några små. Menmen.

Over and over!

Kommentarer
Postat av: Malin

Blev det några bra bullar då? ^^

Datum: 2007-07-28 Tid: 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback