Helt überlovely!

Datum: 2007-07-18 Tid: 00:34:17

Jag trivs så bra med mitt liv nu! Igår var jag, Malin, Frida och Fidde på Snack. Sen gick jag, Malin och Fidde till Zoo-hörnan för att jag skulle hålla i en såndär skitstor spindel. Som tur var hade dom sålt den sista dagen innan. ^^ Gick ner mot stan igen, träffade Björn. Åkte upp till Fidde och planterade oss i trädgården under körsbärsträdet med kaffe o kaka. Magnus, Fiddes bror, gjorde oss sällskap med! Satt o tjötade, och det var så jäklarns behagligt. Var tvungen att påpeka det flera gånger också.

Björn: "Undrar om Hitler var rik?"
Magnus: "Ja, men om han var det, vart tog dom pengarna vägen sen då?"
Fidde: "Till välgörenhet kanske!?"
Tiss: "Ja, till "Ljud & Bild-skolan!" (Jud & bild-skolan)
(Malin: Hihihihihihi!) <--- Jävlas lite!
Det var bland annat något som kom upp. Riktigt kul. Magnus, som skulle på a-intervju till Ljud & Bild-skolan idag tyckte att det skulle vart jäkligt förvånande om eleverna gick runt med... hm... såna svarta saker på huvudet! Fattade inte riktigt. Ibland förstår man inte vad han menar, men man nickar och låtsas förstå! Nja, det är la inte så farligt riktigt, men han använder konstiga ord när han pratar. Björn har nog lyckats få ner Jeanette till Borås snart med. Tredje veckan i augusti. Hoppas! Sen lekte vi en lek. Man ger ett mynt till någon man vill utmana, och när personen klarat utmaningen så är det dennes tur att utmana någon. Jag fick att jag skulle hålla i en spindel. Jag har ju sån fobi för dom. (Utmaningen kom nog från att spindlarna var slut på Zoo-hörnan) Men nu var det vilken spindel som helst. Klarade den för övrigt idag, men det skriver jag om längre ner.

Efter fikan i Fiddes trädgård åkte vi upp till Björn och gjorde pannkakor. Massa skratt och tjöt där med, men det orkar jag inte riktigt skriva om eftersom mina blogginlägg har en tendens till att bli riktigt långa hela tiden! >_< Förstår inte! Men missade sista bussen hem. Jag och Fidde tänkte inte på att de bussar efter tio över tolv bara går på fredagar. Men det löste sig. Träffade en bekant och fick skjuts hem på hans moppe! :P Hellre det än att gå!

Idag då. Riktigt jävla trevlig dag detta med! Jag o Bemma fikade på Snack. Så ovanligt va!? Blev mkt prat om allt möjligt. Sen drog vi upp till Gössa. Fidde skulle pierca sig i läppen, men det blev inte så. Satt drack kaffe o skickade över massa bra låtar till min mobil från Gössas. Kollade med ett halvt öga på "Dumbo" medans också. Var längesen jag var hos Gössa. Kändes som att det är alltför sällan! Dizzy kom förbi en sväng med. Längesen man träffade honom. Han är schysst, fast jag känner honom knappt. O så var det nån till som jag inte vet vad han heter.

Jag, Bemma o Fidde drog ner till stan. Bemma bjöd mig på en pommes-tallrik! Tack tack! ^^ Sen gick vi mest runt o stan och pratade om allt och inget. Vad har löven för färg? Hur kan du veta att dom är gröna? Varför är dom gröna? Hur kan du veta att jag existerar när du inte ser mig? Tänk dig att få "Hur vet du...?" -frågor om allt! :P När vi var i stadsparken hittade dom en spindel till mig. En sån där pappa Långben. Det var en djävulsk tur att dom hittade den, för när vi gick över bron från stadsparken till busstorget upptäckte jag en bamse-mega-skit-stor-äcklig spindel! Kroppen var typ som en ärta, och sen äckliga ben på det. Fy fanken! Tur att jag inte behövde hålla den! Mohaha!

Imorgon blir det picknick i stadsparken! ^^

Kommentarer
Postat av: Maniac

Yes, riktigt kul faktiskt dock tycker jag det är tråkigt att jag inte fixade piercingen ^^

Datum: 2007-07-18 Tid: 00:46:10
http://www.myspace.com/liquidiceband
Postat av: Malin

jag skrattar rätt mkt när jag tänker på i måndags ska jag säga dej ^^
o jag lider med dej när jag tänker på att du va tvungen att hålla i en spindel >_< ya!

Datum: 2007-07-18 Tid: 01:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback