Goer dag!

Datum: 2007-07-04 Tid: 23:49:52

Min dag:
-Skön dusch.
-Arbetsförmedlingen som hade lunchstängt.
-Fika med Sajja. (Provade det "nya fiket" Snack. Det får en fyra av fem. Riktigt go gubbe som jobbade där, köttbullemackan med rödbetssallad var god och kaffet okej, fastän lite bränt. Ska nog bli stammis där tror jag.)
-Arbetsförmedlingen igen. (Mitt bästa besök nånsin. Utan väntetider och überbra hjälp, helt lovely handläggare)
-Södra torget med Sajja och Pernilla <--- första gången jag träffade henne.
-Pernilla bjuder på en solning i solarium. (Tacktack! Fast jag njöt inte så mkt, för det var nytt och obehagligt. Men det kan man nog vänja av sig med! ^^ )
-Hem te Sajja, dricka kaffe.
-Hem till mamma och börja söka jobb!

Ang. mina 100 ord igår:
Det finns ju en diskus där man kan diskutera de 100 ord som publiceras, och jag har då aldrig sett på maken! En liten besserwisser som får fram de mest osammanhängande argumenten som inte alls har något med ämnet jag skrev om o göra! Dock är det rätt roligt, jag måste ju svara på varenda grej han skriver! Ni vet ju hur jag är. Envis som synden och ger mig inte i första taget. En nackdel ibland faktiskt. Men jag vet att jag knäcker honom totalt! ^^
Ni kan ju se i förra inlägget vad jag skrev. Dock är jag inte nöjd med det för fem öre!

Söka jobb:
Det finns nog inte tristare än att sitta och skicka i princip samma sak 145 gånger. O sen på över hälften får man inte ens svar. Idag har jag fokuserat på de olika bemanningsföretagen, får se om det ger något. Imorgon ska jag fortsätta. Och så ska jag ringa runt och så. Jaadu. Det löser sig!
Huvudsaken är att folk inte pratar jobb med mig. Jag är sååå trött på sånt! Menmen. Vi svenskar är ju kända i världen pga värdera människor genom status. Den vanligaste frågan vi ställer nya människor vi träffar: Vad jobbar du med då? *pffft*

Vad tycker du om nya utseendet på min blogg förresten?

Och när ska vi leka igen? (frågan är riktad till alla kompisar)

Tjarå! 

image17

Kommentarer
Postat av: Bemma

Ams var helt tomt i tisdags då jag var där med, vadå att man blev chockad :P

Datum: 2007-07-05 Tid: 18:37:02
Postat av: Malin

vi fikade ju iaf idag :P
utseendet på bloggen e bra :P eller fint eller aahm...snyggt :P

Datum: 2007-07-11 Tid: 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback