2007/07/30

Datum: 2007-07-30 Tid: 21:14:27

Idag har jag piercat läppen. Lovely. Men det gjorde ont! Fick den som födelsedagspresent av Bemma-mannen! Tacktack vännen! ^^ Hon har också piercat läppen idag. Hon på vänstersidan, och jag på höger! ^^ Sen har de blivit fika på Snack 2 ggr idag. Först gick jag och Bemma dit för att träffa Fidde o Gössa, sen andra gången var det jag, Bemma, Malin, Fidde, Sarah, Hultman och Nicole! ^^

Igår hade jag och Bemma tv-kväll hemma hos mig. O innan det så fikade vi på Snack. Fasen, man gör ju typ inget annat! Hur fan har man råd? Tycker att jag har pengar jämt, men jag vet inte vart jag får dom ifrån.

Imorgon blir det till att städa och tvätta, och på onsdag blir det till att handla hem mat. Pappi och dom kommer ju på torsdag. Måste ju verka lite vuxen o ha mat hemma! :P Bemma ska hjälpa mig och utse "vuxenmat", dvs inga nudlejävlar här inte! :P

Hm, mina inlägg börjar kortas ner nu. Har inte lika mkt o skriva! Märkligt!

Kommentarer
Postat av: Maniac

Yes, det var trevligt :D
Fast det är lite små tråkigt att vädret inte kan bestämma sig ^^

Datum: 2007-07-30 Tid: 21:40:14
http://www.myspace.com/liquidiceband
Postat av: Malin

piercingen va nice ^^ attans att det gjorde ont bara...

Datum: 2007-07-30 Tid: 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback