2007/07/28

Datum: 2007-07-28 Tid: 20:02:08

Japp. Det som skulle vara min alldeles egna slappardag gick åt helvete! Jag pallade inte trycket. Så jag messade Vischy, så åkte vi ner till Snack och tog en fika. Har kollat på "The girl next door" också, o nu sitter jag här vid hans dator. =)

Jag är så B. Jag kan verkligen inte vara ensam! I suck!

Well, annars kan jag ju inte påstå att det händer så mkt. Hoppas spelningen går bra för Fidde och hans band iallafall... Hoppas Bemma har roligt på Liseberg. Och hoppas att Malin har det nice med sin far.

I wanna get wasted today! (Calm down! Its just water!)

Kommentarer
Postat av: Malin

ja jag o pappa hade det riktigt nice ^^
men saknar dej >_< ey du e ju inne på msn jue :P

Datum: 2007-07-28 Tid: 21:36:54
Postat av: Maniac

Haha :P
Jo, det brukar oftast bli så faktiskt ^^

Datum: 2007-07-30 Tid: 21:13:46
http://www.myspace.com/liquidiceband

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback