100 ord.

Datum: 2007-07-03 Tid: 01:23:26

Mina 100 ord blev publicerade idag på lunarstorm. Jag är en jävla lunarnörd.  Men detta skrev jag iallafall:
image16

Så är det. Jag skrev det. Så tycker jag. Fast jag var full när jag skrev det!

Så tyckte jag när jag var full! Fast skulle tycka det nyktert med!

Har tagit en insomningstablett nu. För er som inte vet har jag inte kunnat sova på 2 veckor typ. Så nu är jag trött! Tabletten gör en lite groggy, typ full, så jag måste gå o lägga mig!
Annars kanske jag somnar här sittandes. Eller pangar ner i marken på väg mot sängen!
Hujja!

I vilket fall som helst! Love u guys!
(Hee, exakt som alkohol. Tabletten har gjort mig groggy, måste koncentrera mig med på
vad jag skriver, skriver en herrans massa fel som man får rätta till.
O så blir man kärleksfull!)

That's all!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ^^ va du e söt :P
sakanr dej!!!

Datum: 2007-07-03 Tid: 01:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback