Sing a long

Datum: 2007-12-13 Tid: 12:42:29

Idag är det Lucia. Går runt med fint glitter i tofsen, lite luciakänsla sådär. Har suttit och sjungit julsånger i cafeterian med, Lära-Mera tyckte det var skitskoj. Vi är såna, jag och Rachel. Vill vi sjunga så sjunger vi. Tror folk blev glada också. ^^ Det vr inte ett dugg planerat, bara ett infall.

Och på tal om att sjunga... Kommer du ihåg StorTherese när vi var på bilbingo med våra päron, men vi var vid fotbollsplanen och jag satt o sjöng för alla. "I en sal på lassarettet". Haha, sjunga har alltid varit ett stort nöje, oavsett om jag sjunger bra eller inte.

Ska snart in på lektion, så blir det stavfel så klandra mig inte. Är stressad.

Efter skolan blir det hem en sväng, sen hitta på någe med Martina och efter det hem till hjärtat. Han och jag har bestämt att vi ska köpa gips o göra figurer o måla, sen ett pussel med 1000 bitar. Börja pyssla, så man inte bara sitter o kollar på tv jämt. Det är ju inge skoj. Vad kan man göra när man inte har några pengar? Ge mig massor med förslag!

O just det! Jag råkade smälla till Simon på hakan med armbågen inatt. Jag drömde att jag var tvungen att försvara mig, o stackars Simon fick ta smällen. Eller så var jag halvvaken och smällde till honom för han hade tagit allt täcke. Kommer inte riktigt ihåg!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Hmm... saker som du kan göra utan pengar...
Du kan samla massa skräp och sen göra det till ett konstverk och sälja det dyrt!

Datum: 2007-12-14 Tid: 08:08:14
Postat av: Therese

Lillebror, eller kanske rättare sagt mamma bjöd på smörgåstårta! Mums!

Minns inte de tillfället, men den sången kommer jag ihåg iaf! Du fick sjunga den jämte, jag tyckte den var så fin! Jag tror nog jag kan den fortfarande.. haha.

Ja, snart är det dax. På söndag åker vi! Fyfan! Jag är nervös! Har börjat packa lite smått.. får ju inte ta med mig för mycket för alexander heller. Så svårt att välja ut vad jag ska ta med!

God Jul och Gott nytt år! Hälsa mami och moa!
Läs min resedagbok sen när jag uppdaterar den!
Kram

Datum: 2007-12-14 Tid: 15:26:11
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback