Vägg-sex!

Datum: 2007-08-25 Tid: 17:16:25

Livet flyter på som det ska. Har ju börjat provjobba på grillen. Stressigt ibland, lugnt ibland. Arbetskompisarna är trevliga och folket med, oftast. Finns la en del fullisar som dragit på sig en liten snefylla, men mig har dom inte skällt ut än. Och jävlar om dom gör det! Munnen min är rätt duktig på att slänga ur sig svar på tal.

Pappi har varit här en sväng med. Trevligt som fan! Vi åkte hem till mammi på hans nya hoj som han åkte ner hit till Borås för att köpa. Fin sak det där! ^^ Bemma kom också. Käkade lite smörgåstårta och drack kaffe. Trevligt. Sen gick jag, Bemma och mammi till pizzerian och spelade bort lite pengar. Det är ju ett litet nöje det med.

Satt på Snack igår innan jag skulle jobba. Tror fanken att över en liter kaffe slank ner. Bemma ska bli en barnplågeriare! Kom på vilka olika böjningar folk har när det gäller sex.
Fidde: Kiss o bajs-sex
Bemma: Hon gillar att klä ut sig till städerska eller sjuksköterska.
Mustela: S/M. (Slave/Master för er som inte kände till förkortningen)
Tess: Hamburgesex. (Kanske matsex överhuvudtaget, eller nåt sånt. Det blir bra)
Lenny: Vägg-sex. (Fråga mig inte varför)

Ville verkligen inte jobba igår. Dels var jag trött och dels så kände jag inte alls för det. Och ändå var det bara andra dagen. Men det var roligt ändå. Stressigt när alla kom från krogen, men jag tycker att jag hanterade det bra. Så ser fram emot att jobba idag lite mer än igår.

Men det är jobbigt som fan när någon iaktar en och väntar på att få reda på vad man ska göra, och sen tränger sig förbi för att göra det och verka bra istället för mig. Speciellt jobbigt är det att arslet på den människan är stort som ett lastbilsflak!

Nepp! Göra sig iordning nu. Ska bara skriva in lite kommentarer jag fick igår på jobbet av kunderna för min "Sexdrega"-tshirt.

-Folk från Sexdrega kan väl förfan inte göra hamburgare! *blinkblink*
-Sicken jävla tur att jag bor på Sjöbo och aldrig bott i Sexdrega då! *blinkblink*
-Hehehehe!

-Jag får köpa din tröja? Du får 100 spänn!
-Men då har jag ju ingenting att ha på mig när jag ska hem!
-Äääääh! Din chef kan lösa det åt dig!
-Men den har ett känslomässigt värde också ju!
-Jaha, ja, men då ska du ju inte sälja den! Hehehehe!

-Vad betyder Sexdrega?
-Det är en liten byhåla 3,5 mil utanför Borås.
-Jahaja, ja. Själv är jag från Stockholm.
-Jasså, då kanske du vet vart Rimbo ligger?
-Ja, är Sexdrega lika illa som Rimbo eller?
-Nä, värre!

-Du bär upp den där tröjan väldigt fint ska du veta!
-Öhm, tack då!
-När slutar du ikväll?
-När vi stänger...
-När är det då?
-Det vet jag inte.
- *mutter* Nähä, okej. Du vill inte träffas efteråt då?
-Då kommer jag va så slutkörd så jag bara vill sova.
-Jaha, okej. Ha en trevlig kväll då!

En annan kommentar jag fick av en kund när jag frågade vad han ville ha på sin hamburgare.
-En puss!
-Öh? Vad sa du?
-En puss!
-Det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med! Haha!
-Men en liten en kan jag väl få?
-Men krogen har ju inte stängt än, så leta där så kan du säkert få tag på en puss! ^^
-Nä, då åker jag hem!

Det är ju askul att småflörta lite med kunderna! ^^ Fast de som stöter är ju *damdamdam* över 30 oftast! :P

Kommentarer
Postat av: Bemma

Sexdrega is the shit... eller not :P
Btw, Grattis på 4-årsdagen <3

Datum: 2007-08-25 Tid: 18:11:19
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Therese

Hahahaha:)Tur att något ställe är värre än rimbo:D
Och du, grattis i förskott! Jag menar, jag kanske glömmer:/
KRAM

Datum: 2007-08-26 Tid: 18:48:49
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Maniac

Ingen aning vart Rimbo ligger men det låter way way away :P
Kan tänka mig att det var rätt kul att höra alla de där kommentarerna ändå ^^

Datum: 2007-08-26 Tid: 21:46:38
http://www.myspace.com/liquidiceband
Postat av: Malin

haha *asg* xD

Datum: 2007-08-27 Tid: 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback