Uäääh!

Datum: 2007-08-20 Tid: 16:12:05

Hm. Vet inte varifrån jag ska börja skriva, men skriver sen i fredags. Gjorde inge särskilt på dagen, men på kvällen var jag, Bemma, Roni och Mattias (?) på bio. Simpsons- the movie. Inte värt pengarna! Hade högre förväntningar på den, det är ju ändå en av världens mest populära serier, och lite bättre än så hade de väl kunna prestera!? Nej, ush! Efter bion åkte jag och Bemma till Bemmas syster Mia och hennes man Hassan på bröllopsmiddag. Slutade med att vi festade till det rejält. Eller iallafall jag. Bemma höll sig lite mer på mattan. Var egentligen inte meningen att vi skulle festa, men Mia ville bjuda på en shot. Därefter gick det bara utför. Hassan ville bjuda på en grogg och sen blev det bara mer och mer. Tidigare hade jag och Bemma bestämt att vi skulle ner till Snack på natten, så vi åkte dit och sen åkte vi tillbaka. När vi väntade på bussen sa vi båda att vi inte ville dricka mera. Bemma var duktig, jag inte såå duktig. Satt och tjoade o tjimmade med Mia och de andra. Vitt vin! Den jävla drycken borde förbjudas! Fattar inte varför jag inte kan stå emot den!? Aja. Bemma gick hem efter ett tag, men jag ville vara kvar och festa lite till. Men runt sex kände jag att jag kanske borde gå hem och sova. Men det fick jag inte. När jag kom ner på andra våningen kom Hassan efter och drog upp mig igen. Dom tyckte att jag skulle sova där, så dom bäddade ner mig på soffan. Ingen idé o göra motstånd, så jag låg där tills dom somnat, sen gick jag hem och sov jag med. Jag hade riktigt kul under kvällen iallafall. ^^ 

Och jäääävlar vad dåligt jag mådde när jag vaknade igen! Nu blir det inge mer alkohol förrän jag fyller 43. Eller nåt. Det är inte värt att dricka så för att sedan må apskit dagen efter. Menmen. Man lär sig av sina misstag!

O nästa måndag börjar man plugga! Ska bli så nice! ^^ Och dagen efter fyller man hela 22 år! Ska man skratta eller gråta?

Och idag har vi vart ner på Snack, och Bemma har köpt nya skor! Jag kan göra ett ljud så att det låter som att jag skiter ut en gris. Det är vad Bemma uttrycker det som iallafall!

Slarvligt inlägg blev det idag, för nu ska jag iväg igen!

Tjo!

Uppdatering...

Jag och Bemma satt på en bänk på stan då min telefon ringer.
Man: Hej! Jag ringer från Jenny´s gatukök! Du har lämnat ditt telefonnummer och namn här och sökt jobb.
Jag: Jasså!? Har jag?
Man: Ja, men det är inget du kommer ihåg eller?
Jag: Nja, det lär ju ha vart när jag vart ute isåfall o festat! Men jag ska börja plugga nu.
Man: Jaha, så du är inte intresserad då?
Jag: Jo, om det gäller helger är jag helt klart intresserad!
Man: Det låter inte som att du är det...
Jag: Jo, om det gäller helger är jag helt klart intresserad!
Man: Kan du komma hit så kan vi prata?!
Jag: Japp, jag kommer på en gång!
Man: Öööh, okej!
*klick*
Så jag och Bemma stack dit och så pratade jag med honom. Vi kom överens om att jag skulle provjobba på torsdag. Så vi får la se hur det går! Visst, det är inte så graciöst att jobba på en grill, men vafan! Det är ju pengar! ^^ Om jag trivs där dvs, och om dom trivs med mig...

Sen satte vi oss på Latte och tjötade med Engström och Patte, och sen gick vi till Södra torget. Fidde kom, så åkte vi upp till hans bror Magnus. Sicken liten myyysig lägenhet han har! Sen åkte vi hem. Och jag säger bara det: Jävla busschaffisar och bussresenärer i Borås! >_< Antingen kör chaffisarna asfort, eller assegt! Och resenärerna kan ju komma i tid! Tess har inge tålamod what so ever!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Blue blue blue.... BLUE FFS!
Det var trevlig på Snack ^^

Datum: 2007-08-20 Tid: 16:43:58
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Therese

Jag älskar oxå vitt vin! Mums!
Fallskärmshoppet var verkligen kanon, vilken känsla. Något alla borde prova på!
Kram

Datum: 2007-08-21 Tid: 14:07:28
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Maniac

Vitt vin är väldigt gott men oftast till maten :P
Sedan måste jag säga att det var rätt kul då emma satt och testa Brain Age eller vad det heter ^^

Datum: 2007-08-21 Tid: 14:20:48
http://www.myspace.com/liquidiceband
Postat av: Malin

hallå nu får vi hitta på nått snart... kan iofs ringa dej imon ^^
så får du träffa frida oxå ^^
o grattis i förskott :P

Datum: 2007-08-21 Tid: 23:26:38
Postat av: Therese

Hahaha. Nej, den tänker jag betala. Även fast jag inte direkt kollar på 1an och 2an så ofta. Dyrt är det..

Datum: 2007-08-22 Tid: 20:23:34
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback