Today is my day

Datum: 2007-08-28 Tid: 16:09:56

Idag fyller jag år. Hurra! Eller nåt. I skrivande stund har jag en förbannad huvudvärk och känner inte alls för att fylla år! Ska ha födelsedagsfika på Snack senare idag. Vi får la hoppas att huvudvärken gått över tills dess. Trevligt kommer det nog bli ändå! Det är alltid trevligt på Snack i goda vänners lag! ^^

När jag kom till skolan blev jag gratulerad med sång och fyra "hurra!", sånt är ju så jävla skämmigt! Sen hade en tjej i klassen bakat chokladbollar pga att jag fyllde år! Gulligt! =) Anledningen till att dom visste var att vi körde en lek i slutet av dagen igår: Alla skulle ställa sig i månadsordning, så skulle man säga när man fyllde år. När jag sa "28/8, imorgon" så ångrade jag mig direkt. Jag och min lilla stora käft!

Ne, slänga sig på soffan en sväng efter en inproppad alvedon och hoppas på det bästa!

image32


Nu är dagen till ända snart, och det är hur skönt som helst! Vet ni vilket ord man säger mest under sin födelsedag? "Tack!" Man säger det hur många gånger som helst. När folk gratulerar eller när man får presenter.
Idag har jag fått pengar, blommor, en söt ko-kudde, flytande tvål i mjuk plast som ser ut som en kuk, och sen innan för några veckor sen fick jag ju piercingen i läppen av Bemma! ^^ Men mer kommer. Tror att jag kommer få pengar till en tattoo av bror (då ska jag tatuera över den fule faan på handleden som ni kan se i föregående inlägg), sen ville Saire ge mig något med, och mammi o dom hade beställt något! ^^ Och sen fick jag ett kort av Bemma idag med världens snyggaste Elvis! <3


Kommentarer
Postat av: Bemma

Hade du en rolig födelsedag?
Du var så gullig när du fiskade :P

Datum: 2007-08-28 Tid: 22:01:35
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Therese

Grattis i efterskott! Hoppas dagen blev bra! :)
Själv kom jag hem från kryssningen och var rejält bakfull!:/

Datum: 2007-08-29 Tid: 21:15:04
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Malin

grattis i efterskott sis! ^^

Datum: 2007-08-30 Tid: 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback