Ooops, I did it again!

Datum: 2007-08-26 Tid: 21:30:16

Jag har gjort det igen. Klantat mig alltså! Bemmas granne har en skylt på sin dörr om att han tatuerar, och jag lät honom tatuera mig. Det blev inte så bra. Det enda positiva är att jag slapp betala och att man fått sig en del goda skratt pga det. Ärligt talat! Jag bryr mig inte om att det sitter en missbildad svart sak på min handled. Det är bara tatuera över. På en studio! Hahaha, jaa. Så kan det gå. Jag är nog dömd att misshandla min kropp. Jag menar: En piercing som hamnade lite för lågt som skavde på tandköttet, en piercing som hamnade lite för högt, en överläpp på babyn som sjöjungfrun håller i som blev en snusar-läpp och nu detta. Ska lägga in en bild på "mästerverket" imorgon eller så, så ni som bor uppåt i landet kan se också! ^^ Men det gjorde iallafall inte så ont som jag trodde att det skulle göra. I'm strong! När jag berättade för mammi när vi messade var det enda svar jag fick: "Idiot!" Ringde pappi en sväng för att fråga om skolavgiften var betald och berättade för honom. Han kallade mig inte idiot iallafall. Han har la lärt sig att det inte är nån idé att komma med predikningar för mig. Jag lyssnar ju ändå inte!

Jobbade ju igår igen. Fan va läskigt! Båda cheferna var där och stressigt som fan! Ena chefen tyckte att jag bara skulle sitta där bak och inte göra nånting. Frågade om det inte fanns något jag kunde göra, och han svarade: Du kan be, för mig! Jahaja. Ok. Men fick stå i andra kassan o sälja tobak och godis efter ett tag. Sen Marko som jobbar där tycker om mig har han berättat i sms. Vad är han ute efter? Att jag ska gifta mig med honom så han får stanna i Sverige? Aja. Han är rolig, så what the hell! Why not liksom? Haha. Nä.

Idag har jag inte gjort mkt. Snack två ggr idag med Bemma-mannen. En gång innan misshandlingen och en gång efter. Nu sitter jag här hos henne, men ska la snart röra mig hemåt. Skola imorgon ju! Kul kul! ^^ Vi får la se om man hamnar med bra klasskamrater. Eller så är alla 30+. Menmen. Det spelar inte så stor roll egentligen. Jag umgås ju med folk i alla åldrar.

Tjoflöjt!!

Kommentarer
Postat av: Maniac

Haha, det var faktiskt en väldigt underlig kväll måste jag säga både de söpna människorna som inte visste sina namn och allt därtill ^^
Ja, det låter inte något vidare faktiskt eftersom om man hänger en sådan skylt borde man skrivit "Jag kan tatuera men jag håller på att lära mig" :P
Måste få se den sedan :)

Datum: 2007-08-26 Tid: 21:48:44
http://www.myspace.com/liquidiceband
Postat av: Bemma

Yeap, idag hade vi våran sista måltid på Snack innan skolan...
Ush va sorligt det var.

Datum: 2007-08-26 Tid: 21:55:57
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Therese

Tess, varför sätta den just på handen? Tänk på jobb du kanske kommer söka i framtiden.. då är det inte alltid såå lägligt att ha en tatto där..? Säger som mamma din, IDIOT!:D

Datum: 2007-08-27 Tid: 09:55:44
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Alexandra

Utmanad! kolla min blogg!

Datum: 2007-08-27 Tid: 20:10:34
http://axls.blogg.se
Postat av: Malin

jobbigt det där med tatueringen du...
"Why not liksom? Haha. Nä." va shit kul :P

Datum: 2007-08-27 Tid: 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback