Jao!

Datum: 2007-08-23 Tid: 19:03:31

Sitter hemma hos Bemma och tar det lugnt. Har vart en fartfylld dag, till o från. Mötte Bemma för att hämta upp mammi utanför tandläkaren, hon kunde knappt prata rent! Hahaha, vad jag garvade åt henne! :P Filmade henne lite med, men har inte bestämt om jag ska lägga in det i bloggen! :P Gick till Snack (jag, mammi, Bemma och Gössa) o tog en fika. Efter det blev det banken eftersom jag skulle till soc idag. Sitter och väntar i en fucking jävla halvtimme, och när man väl kommer fram så får man veta att soc-tanten måste ringa banken och så faxar dom över kontoutdraget! Ville man ha bevis för att man hade betalat hyran skulle det kosta hundra spänn! "Ursäkta att jag säger detta, men det var väldigt puckade bestämelser!" Förra månaden var det gratis att få ett kontoutdrag! Människor! >_<

Åker hem, duschar and stuff, går till soc, får ingen hjälp förrän jag vet om jag får studielån eller inte, möter Bemma, åker ner till Snack där Fidde och Malin sitter. Snackar om folk som man ser på stan. Man vet ju inte om dom har några ovanliga böjelser. Till exempel en tant på 80+, hon kanske har en 25-årig älskare. Sen gillar nog Fidde bajs&kiss-sex! Även om han inte erkänner det så gör han nog det! Jag trooor! 

Ska ju provjobba på grillen idag! Vi får la se hur det går. Bra hoppas jag... *håller tummarna* Kommer nog vara roligt iallafall! Ska få se hur dom jobbar och så, och när jag slutar så bestämmer vi om jag ska va kvar eller inte. Dom om dom vill ha mig kvar, och jag om jag vill vara kvar. Vem vet!?

Igår var jag och Bemma på Trandared och träffade ÖB-utlänningen. (Orkar inte förklara varför vi kallar honom så, men vi träffade honom på ÖB iallafall) Han jobbar på en pizzeria där, så han bjöd på lunch! Kycklingsallad! Mumma! ^^ Satt där ett par timmar och pratade. Trevligare än förväntat. Dock gick vi lite fel till en början, men det löste sig tack vare Frida. Träffade henne och Malin på vägen. Efter ett tag kom George. Jag gillar inte honom! Han är inte särskilt snäll. >_< Fast till en böjan visste jag inte om det var han eller inte, så jag visste inte om jag kunde vara tyken eller skulle vara snäll. Men sen fick jag klart för mig att det var han, så då kunde jag va tyken utan dåligt samvete. (Anledningen till att jag inte gillar honom är för att när jag först träffade honom när han jobbade på en pizzeria på Sjöbo så småflörtade vi lite. För min del var det bara skoj. Sen resten behöver vi inte nämna här. Och nej, han dissade mig inte på nåt elakt sätt. Dissade mig inte alls faktiskt. Men han är inte snäll, bara dum i huvet!)

Han: Hälsar man inte eller?
Jag: Nej.

Sen några minuter efter frågar ÖB-utlänningens arbetskompis om jag kände honom.

Han: Känner du honom?
Jag: Ja.
Han: Vad heter han då?
Jag: George:
George: Känner vi varandra?
Jag: Nej.

Ush, jäkla människa! >_<

Nepp, over and out for today! See u! ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

haha fart o fläkt då :P
haha seriöst du fastan verkligen i det där bajs&kiss-sex snacket :P haha på snack :P usch det där va dåligt:P

Datum: 2007-08-23 Tid: 20:33:47
Postat av: Therese

Grejjen är att jag inte är nöjd. Jag ringde upp min frisör och sa som det var. Jag är inte nöjd! Hon klippte inte tillräckligt. Så på måndag ska jag dit och hon ska klippa av lite till av överhåret. Då kanske det kommer upp en bild. Iaf kommer bilder från kryssningen jag ska på efter klippet;)

Datum: 2007-08-23 Tid: 21:34:08
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback