En månad och 2 dagar!

Datum: 2007-08-08 Tid: 14:36:56

Jag höll mig nykter i 1 månad och 2 dagar. Igår drack jag några Long-gin-drinkar. Men jag blev inte full, men jag var inte helt nykter heller.

Jag, Dansken, Bemma och Malin hade pannkaksfrukost hemma hos mig. Sen kom koreanerna med några kort dom hade tagit under dopet (som jag skrev om tidigare). Ingen kommer någonsin få se dom korten! ^^ Haha, såå fult! Men iallafall. Efter frukosten (som man egentligen kan kalla lunch) så låg vi och glodde på tv. Sen åkte vi ner till stadsparken där Fidde väntade. Satt och tjötade och drack. Jag och Bemma köpte glass till alla. Det var mysigt.

Sen lyssnade vi på allsången i parken. Den sög så hååårt! :P En allsångsledare som inte ens kunde sjunga, och bara gamla människor som lyssnade. Menmen.

Har la inget mer o skriva. Detta inlägget var helt meningslöst! :P

Kommentarer
Postat av: Bemma

Inga inlägg är meningslösa!
Tack för pannakorna mannen, dom var goda ^______^

Datum: 2007-08-09 Tid: 01:10:43
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Malin

håller med emma ^^ inga inlägg e meningslösa ^^
o dina e alltid lika kul att läsa ^^
tack för både pannkakorna o glassen xD

Datum: 2007-08-12 Tid: 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback