Donkey...

Datum: 2007-08-30 Tid: 18:21:56

Trött så trött! Kom försent till skolan igår (Onsdag). Hm, hade.... eeeh, strömavbrott under natten. Tredje dagen liksom. Bra jobbat där Tess! Men de hade förståelse för det, som tur var. Skolan är faktiskt helt okej. Fikade med två klasspolare igår på Snack. Trevligt. Bemma kom förbi en sväng med ^^

Idag har jag vart i skolan från 08.20-15-00. Ikväll jobbar jag 23.00-04-00. Sen skola imorgon 08.20-12.00 och jobb imorgon och på lördag 23.00-04.00. På söndag blir det sova kan jag säga! Damn vad trött jag kommer vara! Bemma, ska vi ta en slö-kväll på söndag? Får kompensera tiden vi inte umgås pga skolan ju!

Fick världens skratt-attack med två tjejer på en rast idag. Fortsatte garva när vi kom in på lektion. Vad vi skrattade åt vet jag faktiskt inte, men vi kunde verkligen inte sluta. Kunde hålla mig i typ 5 sekunder, sen började man skratta för det inte gick så bra att försöka vara allvarlig. Kände att jag behövde sätta mig vid ett annat bord till slut, men då övergick skrattet till riktig gråt. Garvade och bölade på samma gång, tårarna bara sprutade. What's up with that liksom!? En del klasspolare skrattade åt mig, medan en del bara kollade och det verkade som dom tänkte "Vad fan är det med henne då? Är hon ledsen på riktigt eller va!? Fattar inget!". Riktigt märklig känsla. Samtidigt kändes det som att jag blev väldigt ledsen, men samtidigt var glad. Muppat värre!


Nej, undrar om man ska slänga sig på soffan en stund innan man ska möta Bemma-mannen för en fika innan man börjar jobba. Blir ju max bara tre timmars sömn inatt. Och idag ska jag kräva ett par saker. Är han inte tillmötesgående så är det Hasta la vista, baby!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Haha, du med dina skrattattacker :P

Datum: 2007-08-30 Tid: 19:10:47
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Mayhem

Dessa lokala strömavbrott är alltid lömska ;-)

Datum: 2007-08-30 Tid: 20:29:39
http://mayhemicthoughts.blogspot.com/
Postat av: Malin

åh sånna skratt-attacker e rätt jobbiga... fast rolga samtidigt ^^
men jobbiga att gråta sådär...

Datum: 2007-08-30 Tid: 22:51:52
Postat av: Kimpah

haha jag kommer ihåg skratt attacken nær du jag mamma o mimer va hos mamma ;D fett nice de juh, jo syrran, du læser juh antagligen detta så skriv tebaka i min blogg, de e så att en polare från norge ska me te sverige, vi kommer att åka bil så vi kommer sækerligen titta førbi o sæga hej, mer ænn så kan vi nog inte gøra før jag ska næmligen tattuera mig dagen efteråt.. men du kan juh ge mig ett svar iallafall.. Big Love Sis <3

Datum: 2007-08-31 Tid: 07:30:29
http://kimpi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback