Den stora stygga!

Datum: 2007-08-06 Tid: 14:30:09

Jag räddade min o Bemmas dag nyss! Hon har ju datorn precis vid balkongen, o så såg jag att en geting hade satt mål på den öppna balkongdörren. Smidigt hoppar jag från fåtöljen och springer i baywatch-stil mot dörren, och *SLAM!* faran oskadliggjord! Who's the man? (Ehm, the man who's afraid of a wasp)


image28


Planer för dagen:
- Vakna till liv
- Åka den varma bussen ner till Snack
- Fika timmar med Bemma
- Möta dansken vid tåget
- Hinna prata massor i telefon!

Chillevippen!

Vafaaan!? Jag blev döpt igår! (Läs föreg. inlägg)





Kommentarer
Postat av: Malin

haha go sis!!! xD

Datum: 2007-08-06 Tid: 22:54:33
Postat av: Maniac

Kan tänka mig riktigt hur musiken från Baywatch kom in i bakrunden ^^

Datum: 2007-08-08 Tid: 23:03:33
http://www.myspace.com/liquidiceband

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback