Boy-toy

Datum: 2007-08-31 Tid: 15:28:44

Jag pallade verkligen inte mer, så jag slutade. Allt gick verkligen fel igår! Kassan knasade sig för mig, och när jag bytte till "Vill-du-ha-allting-på?"-platsen hade ingen någon koll på vem som skulle ha vad. Stressen i min kropp sköt upp i huvudet och ner i tårna och jag ville bara kräkas. Visserligen har jag inte jobbat där länge, men jag kände redan då att jag kommer aldrig kunna palla stressen och pressen att göra rätt/ hinna med/ göra bra. Vad är det då för mening med att fortsätta? Kunde inte ens äta en liten portion pommes med vitlökssås. Hade för ont i magen. Då är något fel. Helt fel.

Kom iallafall hem vid 04.00 och somnade 05.00. Gick upp 07.00 för att göra mig iordning till skolan. Sen har jag varit i skolan tills 12.00. Rachel (En go klasskompis från USA) hade med sig sin dotter på 4 år. Haha, lekt massa med henne idag! Sen gick hela skolan på skogspromenad 2,7 km, och nu är jag hemma hos mammi. Har inte sovit någe mer än. Lite smått seg.

Och snacka om min förvåning när Marko (min jobbarkompis) gav mig en fet smack-kyss på munnen när jag kom till jobbet igår! Hade tidigare under kvällen skämtat med Bemma om att ha honom som min boy-toy. Undra vem som blev vems egentligen! Inte för att jag hade något emot det, han kysser bra! ^^ Slampish-Tess?! Vårat sätt att skämta på är lite smått flirtigt mot varandra vilket faktiskt gjorde att jag kände mig trygg i den nya miljön med nytt folk. Men när jag berättade för honom igår att jag skulle sluta så trodde han att det var pga honom, han tänkte på om han hade varit för flirtigt skämtsam och att jag tagit illa vid mig. Han såg så  ledsen ut! Hade det inte varit för honom hade jag slutat redan första dagen. Sen på natten skrev han i ett sms att han inte kunde sova för att han tänkte på mig. Aaaw!

Får la se vad dagen bjuder på efter jag nu bestämt mig för att slänga mig i mammis supersköna, söndersuttna soffa! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Bäst att satsa på 1 sak. Jag pallade inte plugga heltid och jobba nästan heltid. Skolan blev lidande... Trevlig helg!

Datum: 2007-08-31 Tid: 15:52:12
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Mayhem

Sunt att sluta, låter som lite väl mycket.., kanske kan skaffa boy-toy ändå? ;-)

Datum: 2007-08-31 Tid: 21:08:28
http://mayhemicthoughts.blogspot.com/
Postat av: Bemma

Ska ni gifta er nu? :P

Datum: 2007-09-01 Tid: 12:32:32
Postat av: Tess

Klart vi ska Bemma, vi är så jävla kära!

Datum: 2007-09-01 Tid: 12:33:53
http://lutzia.blogg.se
Postat av: Bemma

Men vi skulle ju gifta oss! Biatch!

Datum: 2007-09-01 Tid: 12:35:49
Postat av: Tess

Hm, är du med på tremannaäktenskap? :P

Datum: 2007-09-01 Tid: 13:47:51
http://lutzia.blogg.se
Postat av: Bemma

Nej >_< Jag vill ha dig för mig själv! moahahahaha!

Datum: 2007-09-01 Tid: 21:40:31
Postat av: Malin

kanske va bra att du slutade då?
men det där va kul :P

Datum: 2007-09-01 Tid: 23:44:00
Postat av: Maniac

Det är nog bra att du slutade men det var lite kul att en sådan sak hände ändå :P

Datum: 2007-09-02 Tid: 13:31:39
http://www.myspace.com/liquidiceband

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback