Birdie lever!

Datum: 2007-08-13 Tid: 17:29:41

Borgatjoff lever! Han kan till och med hoppa i buskarna. Jag och Bemma är bra! Vi är snälla! Djurens beskyddare och räddare! ^^

Kom in på barnskötarutbildningen som jag sökte till. (Tror inte att jag skrivit något om den) Men det är en barnskötarutbildning på ett år iallafall. Sen ska jag till Fristad på intervju för pers. ass. utbildningen. Så vi får la se. Vet inte om utb. till barnskötare kostar något, men den till pers. ass. kostar sammanlagt 800 kr. Men det kan det vara värt kanske. Vi får helt enkelt se om jag kommer in först så får jag klura lite på vad jag ska göra. ^^

Har börjat med... nej, jag skriver ingenting om det, det kommer bara gå åt helvete i så fall. >_< Och det vill jag ju inte. ^^

Har varit på Snack två ggr idag. Träffade Gössa när jag skulle till arbetsförmedlingen, så tog en kaffe med honom.
Sen mötte jag Veronika, Engström och Patte på Södra torget, sen kom Bemma, Koffa och Mustela. Snacka om att dom skrattade när jag berättade om dopet. (Dom ville höra allt från mig, för Bemma hade berättat för Veronika, och Veronika för Koffa och Engström. :P Såna saker sprids snabbt kan jag lova!)

Sen åt jag, Bemma, Koffa, Mustela och Malin på Snack. Gick till H&M och Koffa testade en orange/ rosa klänning. Så vackert. Han passade i den, typ! Mötte upp Fidde och nu sitter vi alla hos Bemma. Det är la det som har hänt hittills.

Och jag käkade äcklig jävla havregrynsgröt till frulle idag. Det är såå vidrigt. Menmen. Det går la ner med lite våld. Eller tvång kanske jag ska säga. Skulle nog se kul ut om man tröck ner skeden i halsen. ^^

Nope, that's it for today!

Almost our qute Borgatjoff!

image30

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wiiie! Fågeln lever! ^^

Datum: 2007-08-13 Tid: 19:35:36
http://axls.blogg.se
Postat av: Malin

bra där^^ det där med fågeln ^^

Datum: 2007-08-14 Tid: 00:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback