Art by Paul, a total disaster!

Datum: 2007-08-27 Tid: 18:14:56

Ja, som jag lovade i gårdagens inlägg skulle ni få se den misslyckade blaffan på min handled. Och jag är en tös som står vid mina ord, so here it comes:


Korset ska vara neråt mot handen.
Men ni ser, total miss!
Klicka på bilden för att se den större... om du vågar!

Jaja, what to do? Som sagt bara att tatuera över den. Men det kan bli svårt med tanke på hur klumpig den är. Oh well, det ger sig väl. Men en sak fattar jag inte... ska man inte vara lite duktigare om man som han sa tatuerat i 10-15 år?

Började ju skolan idag. Hade feting-ont i huvudet hela dagen. Men annars var det la rätt okej. Verkar dock inte vara nån jätterolig klass, men vem vet, dom kanske bara var nervösa!?

Sen var jag på Snack med mammi och Bemma. Sen kom Fidde. Mammi åkte. Fiskade lite med Fiddes tumstock. Malin kom. Malin gick. Sen gick vi.

Ne, har inte mkt mer o skriva. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Bemma

Även om jag skulle vara blind och stå 1 km från tatueringen skulle den inte vara fin >_<
Fy granne, fy!

Datum: 2007-08-27 Tid: 22:37:55
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Bemma

Hela inlägget kom inte med... =(

Datum: 2007-08-27 Tid: 22:38:42
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Maniac

Haha, nech det var ingen fin tatuering eller ja... kanske hade kunnat bli fin ifall den inte hade varit så missbildad ^^
Men det var ganska trevligt på snack faktiskt även om jag nästan bara klagade :)
Men vi ses imorgon ju ^^

Datum: 2007-08-27 Tid: 22:41:39
http://www.myspace.com/liquidiceband
Postat av: Malin

jobbigt värre.... men hmmm vi får la hjälpa dej komma på nått som du kan göra med den om inte annat...

Datum: 2007-08-27 Tid: 22:46:12
Postat av: Kimpah

Jadu, vad ska man sæga.. jag har tattuerat 4-5 månader o kan åstakomma dubbelt så bra ænn detta hær..
Någon som vill kolla så finns dom hær-->http://www.pixbox.se/alb_show_id352527_page0.html

Datum: 2007-08-30 Tid: 01:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback