2007/08/04

Datum: 2007-08-04 Tid: 18:53:51

Sådär ja! Nu har pappa och resten av familjen varit ner o hälsat på! Det var roligt  =) Dom kom i Onsdags natt. Fick höra att min lght var mysig o så. Hade saknat dom mer än vad jag trodde.

På torsdagen var vi på Liseberg, nice som tusan. Dock mkt folk o långa köer. Menmen. Igår åkte pappa och ena brodern till Gbg för att kolla på Rolling Stones. Jag, pappas tjej och andra bror bara slöade mest. Käkade på The Wook. Helt klart godkänd mat. Käkade oxfilé o stekt potatis med beasås.

Nu sitter jag hos Fidde och håller på o bråkar med hans tangentbord. Sicken jävla skit! Går ju inte skriva, saker o ting sitter fel. Och man måste slå på vissa tangenter, gå tillbaka 100 gånger/per ord. Men jag vinner efter lite envishet.  Och Fidde tycker att mina meningar är konstiga. "Det är typ ditt bästa misstag" tog han som exempel. Jaja, jag är inte så bra på det svenska språket.

Har en låda Long-gin-drinkar hemma med. Funderade på att sälja dom, men har efter stort övervägande bestämt mig för att jag behåller dom ett tag till. Antingen dricker jag dom själv nån gång, eller säljer dom när jag har kasst med pengar. Vi får la se. Imorgon har jag varit nykter i fyra veckor. Det är inte illa pinkat för att vara mig.

Nepp, kanske bäst att avsluta innan Fidde´s tangentbord måste gå i graven. Jag tänker aldrig mer skriva på det! Sanna mina ord!

Kommentarer
Postat av: Malin

bra att du hade kul ^^
jag e stolt över dej ^^ go sis! ;)

Datum: 2007-08-04 Tid: 22:35:40
Postat av: Maniac

Ja, det låter som du hade kul ^^
Sedan att du inte skulle använda tagentbordet igen var lite lustigt :)
Får hoppas att veckan som kommer blir lika kul iaf.

Datum: 2007-08-05 Tid: 20:23:07
http://www.myspace.com/liquidiceband

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback