Vår!

Datum: 2007-04-13 Tid: 22:27:14

Ajjemän! Nu är våren här! I onsdags mötte jag Klara för en fika. Fikade på Orion, shiit! Dit vill jag inte gå igen. 22 spänn för en mellan-latte. (Den borde heta mini). Sedan drog det iväg till systemet, för att köpa lite vin att dricka i stadsparken. I brist på annat. Vi blev nog lite för runda under fötterna båda två, men kul var det.

På torsdagsmorgonen snackade jag med Klara på msn, o vi bestämde glass i stadsparken. Det är nästan som att stadsparken är ett måste för att man ska inse att det är vår! Därefter mötte jag upp Emma, blev en fika på latte. Sen itg. Dom säger att jag börjar bli duktig, men jag vet inte det jag. Kul är det iallafall, och man svettas som en gris. Särskilt om man inte rört sig så särskilt mkt på ett par år! ;) Emma är även den första kompisen som sett min nya lägenhet. Hon tyckte den var mysig! ^^ Och mysigare blir den efter lite renovering. :)

Idag har det hänt en väldans massa:
 - Emma hjälpte mig med ansökan till barnskötarutbildningen.
 - Lite käk på Mc Donalds.
 - Itg på LD. (gick inte lika bra idag tycker jag)
 - Glass i stadsparken med Emma o Lumi. Såg vääärldens sötaste chihuahua (haha, stavas det så?). Blev helt kär! Meddelade hussen både en o två gånger om att jag kan vara hundvakt om det behövs! Den lilla krabaten låg o sov i mitt knä på The phone house, som ägaren jobbade i. Köp en sån vovve till mig! Dom kostar bara 17 000 kr.
 - Koffa och Mustela kom, blev ännu mera glass i stadsparken, sen hände det inte så mkt mer.

Imorgon ska jag börja packa lite småsaker. Emma är så snäll och hjälper mig ta upp dom till nya lägenheten. Måste tvätta också, så det bara är att hiva in kläderna i det stora klädskåpet som förra ägaren lämnade kvar.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback