The helg!

Datum: 2007-04-21 Tid: 23:03:28

Det var meningen att jag skulle ta det lugnt igår på fredagen, men det blev inte så! Jag och mammi festade till det som förr i tiden, alltså inte bara sitta på Asien. Först satt vi på Galaxy, sen åkte vi till lilla, o sen blev det brassan. Träffade en hel del sköna folk där, o en del osköna också. Till exempel en tant som skulle kladda mig i ansiktet hela tiden för jag hade "sån fin och len hy". Hoppas bara att hon hade tvättat händerna efter senaste toabesöket. Och när brassan stängde hade vi blitt ett stort skönt gäng som drog till Ragnarök. Var jäkligt nice. Började snacka med en kille som heter Marko, men han hade en liten stalker efter sig på 40+. Bara för att Marko pratade med mig så kom kärringen fram o smällde till honom. Hallå eller? Sen när vi skulle åka hem så kommer hon o frågar: Vart är Marko? -Iiiingen aning. Bara det att han stog precis bakom mig. Knäpp tant det där!

Förresten. Det där med krogen. Det är så jäävla irriterande när folk tror att dom är störst, bäst o vackrast. Dom skiter i om man står o pratar med någon, bara dom jävlarna kommer förbi. Så man blir knuffad till höger o vänster. Grymt jävla irriterande är det!

Och ikväll sitter jag barnvakt åt tre små ungar, en pojk o två tjejer. Det är inte det enklaste kan jag säga. Lillpojken somnar inte om man inte ligger brevid. O precis när han höll på o somna så kommer äldsta tjejen o knackar på, så han blev pigg igen. 2 gånger gjorde hon så. Till slut fick jag nog och gick ut o rökte, o då kommer lillpojken upp, och hans systrar vill ge honom coca cola! Hallå eller? Gick o la honom igen (medan han skrek som om jag hade gjort illa honom) men jag bara ignorerade honom o satt där tills han somnade. Sen var det ju tjejernas tur o gå o lägga sig. "Du är inte våran mamma, du bestämmer inte över oss!" Då drog jag till med: Men ni tummade faktiskt på att ni skulle lyssna på mig, och sånt får man inte bryta! "Okej, men då ska vi faktiskt läsa tills vi somnar!" Ok, fine by me, bara ni låter mig vara trött ifred. :P

I mina tankar snurrar saker du inte känner till.

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Frank White

måste tillägga att det med krogfolket var väldigt sant. När blyga fia får i sig en 3,5 så blir hon helt plötsligt dancing queen med en bitching attityd, ett tragiskt fall av krog dekandsen. tyvärr är det ofta de tillbakadragna och blyga som ska ha sin lilla del av röda mattan. Kram.

Datum: 2007-04-23 Tid: 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback