The Fredag!

Datum: 2007-04-28 Tid: 03:35:18

Idag har jag flyttat! Jag, Emma, Henke, mamma och en bekant till mamma flyttade alla saker. Tog lite över en timma att flytta allt från den gamla till den nya lägenheten. Sen satt vi o drack flyttöl och käkade jäkligt god flyttmat! Mamma gjorde kycklinggryta! Sen kom Mattias, o sen kom Malin, o sen kom Vischy o Erik, sen kom Jocke. Sen drog alla, vilket jag tyckte var skönt, för jag var trött. Men efter en dusch var jag inte så trött längre. Då drog jag o mammi till Sands! 

Det var rätt nice där! Synd bara att alla jävlar är så utseendefixerade! Nästan alla iallafall. Trodde inte det fanns så mkt i den vuxna världen, men tydligen så finns det. Jag såg en stor kvinna stå vid "ingången" till dansbanan, antagligen i hopp om att någon skulle bjuda upp. Men nej, ingen gjorde det. Hon såg så ensam ut, och verkade ledsen. Har storleken betydelse även i vuxenvärlden? 

Själv satt jag i mina vanliga kläder på krogen. Ett par vanliga brallor och en rätt stor tröja. Ingen bjöd upp. När jag tog av mig den o bara hade t-shirt på mig, blev jag uppbjuden av 2 st på kort tid. Dock kunde ingen av dom dansa, så det var en pärs! :P Men hallåå!? Show some skin! Då bjuder killar upp! Fuck off! Grymt irriterande. Man ska inte längta till att bli vuxen för att vissa killar ska mogna, det händer ändå inte! =S Inte vad jag har märkt iallafall.

Innan vi åkte hem ikväll så käkade vi fyllemat på grillen vid Harrys. En snubbe undrade hur gammal jag var och jag sa att han fick gissa. Han sa 13. Öööhm. Vet inte riiiiktigt om han menade allvar eller inte, men gjorde han det hade han nästan 9 år fel! Thanks a lot! Eller inte! Okej att jag brukar få höra 18-19, men 13??? OMG!

Tack till alla som hjälpte mig o flytta idag! <3 er! 

PS! Orvar mår bra!    

Uppdatering!
Nu är jag vaken. Klockan är 09.55. Somnade runt halv sju. Åh, så kul! Kunde inte sova längre. :P Men det var väl bara bra det kanske, för jag ska städa gamla lägenheten en del idag. >_< Hatar o städa, det är så tråkigt! Nej, nu ska jag lägga mig på soffan ett tag o hoppas på att skallebanken försvinner!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Världen är på väg att bli galen......Allt handlar om hur man ser ut inte konstigt man blir knäpp......

Datum: 2007-04-28 Tid: 04:13:30
http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback