Sista dagen i denna lyan!

Datum: 2007-04-26 Tid: 21:42:18

Japp, idag är det sista dagen jag bor i denna lyan! Håller på o packar för fullt, inte mkt kvar nu. Har en MASSA saker som ska till tippen, jobbigt som faen ju!

Och det är redan torsdag! Så jävla snabbt veckorna går då! Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort i veckan. Måndagen har jag redan skrivit om. I tisdags tvättade jag, och träffade Emma. Vi åkte ner på stan o fikade med Kinky, sen åkte vi till min nya lya för att kolla hur det gick med renoveringen. ^^ Det kommer bli så skitfint!

Igår träffade jag Veronika. Hon följde med mig som sällskap till en arbetsintervju. Jag trodde att det var kundtjänst, hotellbokning, men det var tydligen lager. Så det kan bli! Sen gick vi till Donken o käkade, och därefter satt vi och pratade vid ån i stadsparken! Faen så jag har saknat dom stunderna! Hon och jag umgås alldeles för lite! Efter stadsparken mötte jag upp Simon, gick till lilla krogen för en öl. Sen kom en massa folk! Jag, Simon, mamma, Malin, Mattias, Henke, Thule, Johan, Johanna och en till tjomme (som ingen kände, och ingen hade bjudit till vårat bord). Och en del till, som kom och gick. Blev efterfest hos Johan. Trevligt trevligt!

Idag har jag BADAT i sjön för första gången i år! Gick så hela magen täcktes av det skitkalla vattnet som gjorde ont! Så kallt var det. Sen doppade jag mig till axlarna. Sviiinkallt! Kändes som det tog 20 minuter att komma ur vattnet, fast det nog inte ens tog 15 sekunder! Men stolt är jag! ^^ Emma kom inte ens till knäna! Mohaha! Sen var vi på LD en sväng, men inte länge alls.

Och nu sitter jag vid datorn, packar, sitter vid datorn, packar. Malin skrev en sak som gjorde mig glad! Hon skrev:

|  Malin  || 67 || säger:
haha du får mej på bra humör ^^ bara så du vet 
Thea säger:
haha, jasså?
|  Malin  || 67 || säger:
jaah ^^
Thea säger:
hur då?
|  Malin  || 67 || säger:
ehm jag vet inte... du bara gör det   genom att avra som du är antagligen ^^

Wiie! Blev skitglad över att läsa det! Tacktack Malin!

Nu ska jag fortsätta packa o så! Toodiloo!


Kommentarer
Postat av: Malin

va glad jag blev över att jag kunde göra dej glad ^^

Datum: 2007-04-26 Tid: 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback