Ingen dag är den andra lik, nästan!

Datum: 2007-04-19 Tid: 20:06:53

!
Sicken bra kvalité, hörrö!

Ja. idag gick jag upp klockan sju för att gå på möte hos soc. Dom jävlarna kan ju äta råttgift! Jag är en fattig människa. Jag får inte stämpla. Jag får inget nytt jobb hur mkt jag än söker. Vad ska jag göra annars än att söka hjälp hos soc? Är det konstigt att jag lyxade till det lite och levde när jag fick en bra lön? I januari. Månaden efter den mest slösaktiga månaden. December. Ne. Ät råttgift! Fast: Jag kan ju börja hora! 3,50 för en avsugning! Tell your friends!

Efter soc åkte jag och fikade med mammi. Blev på lite bättre humör då iallafall. Hon bjöd på en skagenröre baguette och chokolatte! Så gött! Man blir faktiskt gladare med mat i magen. =) Efter det satt man 100 år på Försäkringskassan för att ansöka om bostadsbidrag. Sen blev det sällskapa mammi till banken. Hade lite dötid efter det tills bussen gick, så vi besökte min favvo-vovve i Borås. (Självklart är min favvo-vovve i världen Sami, som nu tydligen heter Rocco. Passar ju inte!) Bobbi är en liten chihuahua, och jag bara avgudar den lille plutten! Ägaren mindes till och med mitt namn! Gött! Hoppas bara han ringer snart och ber mig ta hand om den lilla skiten! Jag vill, jag vill, jag vill!

Sen har jag lekt med Shiva idag! (min guddotter) Först gick vi till Donken och delade på en Happy Meal (I told you, jag är fattig!) Därefter gick vi till Lekborgen. Och jäääklar! Skulle man gå dit tre gånger i veckan skulle man nog bränna fett fortare än kvickt! Sjukt jobbigt och varmt o krypa omkring mellan näten, och klättra upp där, lyfta upp Shiva o gå över bron där, åka ner där, krypa under den där, prata med den och den ungen. (Heeeej! Är du en jobbare här??? Jag heter William, och jag tycker det är roligt att leka här!) dra Shiva över den där. Ja. Men så sjuuukt kul! Shiva är en kul liten tös, och jäkligt envis! Efter mycket om och men fick jag iallafall på henne ytterkläderna igen för att gå till min absoluta favoritbutik: Presentknallen. Idag blev det "bara" två lådor med ljus i kruka. Det fanns två ljuskrukor i varje låda. 20 spänn! Underbart! Köpte en liten gosedjurhund till Shiva också, som skäller om man klämmer på magen. 15 spänn! Fatta bra presentbutik! Sen blev det till att möta upp Roni och Soddan för att åka in till stan och... käka på Donken! :P Shiva skällde på mig när jag tog ett pommes, men bad med hundögon att hon ville smaka på min chokladmuffin. Flera gånger till o med! Busunge!

Sen blev det Södra, säg hej då och sen åka hem till mammi! Och här sitter man, slö och väldigt asocial. Och telefonjäkeln ringer i ett. >_< Vill du ha den?

Status för Orvar the bumblebee: Har inte kollat till honom idag, men han sover nog fortfarande!

So long!


 


Kommentarer
Postat av: Kusin Ida!

vem är orvar the bumblebee?! haha!

Datum: 2007-07-03 Tid: 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback