Dejting dejting!

Datum: 2007-04-29 Tid: 21:38:54

Fan vad svårt det är eller? Det är så förvirrande! Han säger att jag har någonting speciellt, att han tycker om att umgås med mig och att han gillar o kramas med mig. Han är rädd att han inte ska ha tid för mig pga skolan och bandet han spelar i. Och att han kanske inte är redo för ett förhållande. Och jag har blivit kär! What to do?

Jag har fått en del råd:
1. Ringa honom och säga exakt vad jag känner. Lutzia tänker: Jag kanske skrämmer iväg honom och han tror att jag är värsta... psycho-bitch! En stalker, typ.
2. Vara "ice cold", dvs ring och messa inte på 3 dagar. Lutzia tänker: Låång tid! personen som gav mig detta rådet sa att det funkar alltid, killen kommer kyssa marken man går på. Men om metoden inte funkar då!? Då känner jag mig totalt dissad. Övergiven. Bortglömd. Ointressant! Denna metoden vågar jag inte testa.

Han kanske gillar "katt och råtta" leken. Att vara råttan. Bli jagad. Och jag är ingen bra katt i så fall, för jag vill fånga råttan direkt! Jag vill ha allt svart på vitt på en gång! Jag vill veta vad han tycker och tänker. Jag kan inte bara njuta av det som är. Jag ska jämt ha så fucking jäkla überbråttom!

Tänk om han bara gillar att mysa med mig? Tänk om han bara myser med mig för mysandets skull, och inte för att han tycker om mig? Tänk om han bara leker med mig? Ni ser ju, jag tänker för mycket!

Men han är så go! Han ställde upp för mig igår när jag behövde stöd, och han ställde upp o körde mig till tippen för att slänga resterna från min stackars misshandlade soffa från min rockstar-fest. Även fast han inte hade överflödigt med tid idag. Var tvungen att slänga ganska mycket saker och han bar de tunga sakerna! Gentleman, eller vad? Vad vill han med mig?

Sen att säga kär kanske är att säga för mycket, men helt klart intresserad. Men ja. Nu får jag ta och lugna ner mig och bara njuta av det vi har just nu för tillfället. Går det åt helvete så gör det.

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Malin

weeiii!!!
det låter as kul^^
gla' för din skull :P

Datum: 2007-04-29 Tid: 21:52:35
Postat av: Carola jue :) :X

jag tror du inte vågar ta steget riktigt, för du e rädd o bli bränd igen.... Ge han små hintar då... Då kan han inte kalla daj psycho bitch , men sen lär han heller inte tro att du glömt hnm (om du nu hade slutat ring/sms:a hnm) men iofs .....frågar han vart du varit har han saknat daj.... men JAG hade gett hintar till hnm hur du känner... fråga han med ett STORT leende nästa gång om han saknat daj...när ni ses givetvis, funkar inte via tlf :D & ge han en kram..kram nu ska vi pysa iväg... (sen e jag nog gravid...hihihi...) Izzza på lunar e min äldsta lillasyrra som oxå vet d mesta just nu , ihop m dajje :X Tjingeling!

Datum: 2007-04-30 Tid: 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback