Ännu mera shopping!

Datum: 2007-04-18 Tid: 20:39:06

Ja. Har vart i Knalleland idag igen. Handlat massa mera! Mamma köpte en hel del åt mig också! Av henne fick jag en Elvis-tavla, ett par tofflor, ett par skor, 2 skålar och fyra bordstabletter i tyg. Sen har jag köpt sex stycken skitfina glas, 2 st Elvistavlor till, ett paket värmeljus med döskallemotiv, ett pack med värmeljus i olika dofter. Ja, det var nog det jag har köpt! Och fått! Älskar min mammi! Emma handlade lite hon med! ^^

Och innan Knalleland var jag med mammi till facket, sen mötte vi upp Emma, fikade. Sen åkte jag och Emma hem till mig. Flyttade lite mer saker. Så jävla snällt att hon hjälper mig! Och skönt att slippa göra det själv! Och så var  jag tvungen att åka ner till arbetsförmedlingen för att få ett papper ifyllt, och därefter blev det Knalleland.

Och nu sitter jag här proppus-mättus. Har käkat pizza! Det var jäkligt gott! Sen spelade jag och mammi lite på maskinerna, vann 500 spänn. Fast dom spelade vi typ upp igen :P Men jag har iallafall en hundring att köpa mer saker i Knalleland för. Isåfall blir det PresentKnallen och Max 100! 

O nu ska jag typ sova! Ciao!

Btw: Min humla Orvar sover fortfarande gött där i sin flaska. Har dock inte hittat nån kompis till honom än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback