välling blää

Datum: 2010-09-21 Tid: 21:12:49

Efter att jag kom hem igen har jag och mamma gjort massor! Vi har fikat med mammas kollega och en fd skolkamrat till henne. Dom tyckte jag var jättesöt och lekte med mig massor =) Det gillar jag. Jag fick även ett par brallor på stan. Mamma har lovat mig en riktig halvårs-present när de andra pengarna kommer =)

Sen har vi varit upp till mammas kompis Nicole där mamma drack en snabbkaffe och jag lekte med Saphira (eller Saphira lekte med mig), Nicoles dotter som är typ 2,5 - 3 år tror jag. Hon var snäll!

Och till sist har jag och mamma varit ute på promenad med Sarah, Manda och Bobbo. Jag somnade i vagnen som vanligt och har därför inte riktigt velat somna smärtfritt hemma ikväll. Fick välling för första gången, och den ville jag verkligen inte ha! Fya, vad det smakade konstigt! Men mamma säger att välling är bra, och vill att jag ska dricka det till natten så jag håller mig mätt till frukosten. Nåja, vi får väl prova imorgon igen, men hoppas inte på för mycket mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback