sov lång middag!

Datum: 2010-09-24 Tid: 12:25:36

Idag när jag vaknade var jag inte alls glad, jag hade ont men mammas kramar, pussar och mat gjorde mig nöjd igen! Och så har jag sovit en ordentlig middag, jag sov nog i 2 - 2,5 timmar.

Nu springer jag runt i gå-stolen och blir förbannad över att jag inte når saker i bokhyllan! Jag vill leka med mina cd-skivor, men mamma vill inte hjälpa mig att ta fram dom till mig. Nånting jag når i hyllan iallafall är korgen med mina leksaker, den gillar jag att dra ner i golvet!

Idag ska jag och mamma till Knalleland, vi möter upp min polare Markus och hans mamma där! Roligt!  Men innan dess ska jag och mamma leka lite och mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback