min dag

Datum: 2010-09-23 Tid: 19:34:23

Hur bra är inte jag då? Idag väckte jag mamma 3 minuter innan hennes väckarklocka skulle ringa. Gjorde oss iordning för spädis, men tog en promenad på ca en timme innan. Skönt det ^^

På spädis fick jag massa beröm för att jag kan sitta så bra själv nu. Har jag berättat det för er? På soffan har jag ju kunnat sitta ett tag, men nu kan jag sitta på golvet med =) Vi sjöng lite sånger också, och mamma fick beröm för en visa hon sjöng själv, som inte de andra kunde. De tyckte hon sjöng fint, och mamma började rodna och nekade till det. Jag har också smakat på rödspätta för första gången idag. Det tyckte jag var gott!

Efter spädis gick jag, mamma, min polare Markus och hans mamma Mariana på stan en sväng. Vi tog en snabbfika och sen åkte vi hem till oss. Vi lekte lite, sjöng lite och tog det allmänt lugnt =)

Nu har jag precis ätit och lagt mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback