lekt kull!

Datum: 2010-09-18 Tid: 18:21:08

Buuurp! Nu är jag mätt efter att ha ätit kalops. Det var gott! Jag och mamma håller på att samla burkar just nu så vi kan göra egen mat sen =) Namnam (förhoppningsvis)

Innan idag lekte vi kull (eller jage som det heter här). Mamma sprang runt och jag efter. Jag är en stjärna på att styra gå-stolen. Dock kan jag komma farandes baklänges, men huvudsaken är ju att jag kommer dit jag tänkt mig. Både jag och mamma skrattade tills vi nästan fick ont i magen.

Jag har tränat på att sitta också. Det är svårt på golvet, där är det ju så hårt även om jag sitter på min dubbelvikta filt. I soffan kan jag sitta bra, men där sjunker man ju ner lite. Det dröjer nog inte länge tills jag sitter ordentligt på golvet heller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback