lång promenad och shopping

Datum: 2010-09-24 Tid: 19:46:23

Jösses vad vi har gått och gått och gått idag. Eller ja, mamma har gått och jag suttit i vagnen. Det är inte heller en dans på rosor ska jag säga, man får ju träsmak i baken till slut och blir lite grinig. Men vi har haft kul iallafall! Jag har fått varma tossor, 2 par vantar, en skallerleksak man sätter fast på bordet (mamma tänkte att jag kunde få en sån så hon kan få laga mat medan jag sitter vid bordet och leker, jag har en tendens att slänga ner alla saker på golvet. Den planen förstördes ganska snabbt när vi testade den. Jag kunde slita bort den!), en tygbok och en till tandborste. Mamma tycker jag kan ha två, en som hon borstar med och en som jag får hålla i. Men jag har inte fått tänder än, men vi övar tandborstning iallafall.

Vi köpte även en present till Mex, hoppas han blir glad för den! Jag tycker det ska bli kul med kalas imorgon =) Så nu har jag lagt mig, så jag är glad och pigg när det vankas festligheter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback