kul kalas

Datum: 2010-09-25 Tid: 21:27:09

Jag tycker det var väldigt kul på kalaset! =) Mex blev jätteglad för leksakerna (grävskopor och sånt). Kul att han gillade dom! Jag fick en himla massa mat-saker som han hade när han var liten (ni kan läsa vad i mammas blogg). Mamma tycker jag skötte mig bra på kalaset, även fast jag gnällde ganska mycket när jag blev trött. Jag har lite svårt att sova på nya ställen men det gick att somna i vagnen efter ett tag. Vi var där från två till nästan halv åtta ^^

Imorgon ska jag till mormor =) Det tycker jag ska bli kul. Mamma ska till Göteborg på måndag och hälsa på min fru och svärmor (Hailey och Rachel) på barnsjukhuset, och mormor tyckte det var lättare att hämta mig imorgon istället eftersom hon ska hämta min moster i stan då.

Vi hörs imorgon bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback