i liiiike her!

Datum: 2010-09-22 Tid: 16:22:01

Jag gillar våran kontaktperson kan jag säga! När hon var här var det bara hon som gällde. Mamma försökte ge mig mat, men jag ville bara kolla på vår kontaktperson. Hon pratar mycket med mig och leker, berömmer mig för vad jag kan och för att jag är så social. Man kan aldrig få nog av komplimanger, eller hur!?

Dessutom får mamma massa komplimanger också, men hon suger inte i sig dom som jag gör. Hon är lite knepig, min mamma. Kp:n kommer nästa onsdag också. Då ska vi tvätta. Spännande att se hur vår tvättstuga ser ut, jag har aldrig sett den förr! 

Nu sover jag middag. Sen senare ska vi ut på promenad, dvs om Bobbo mår bra. Han mår dåligt, stackars vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback