familjeträff!

Datum: 2010-10-07 Tid: 11:54:23

Vet ni vad, vet ni vad, vet ni vad!? Idag kommer min morbror, "moster" och mina kusiner. Vi alla ska ut till mormor under helgen, det kommer bli jätteroligt! Dock åker "moster" hem imorgon. Ska bli roligt att träffa mina kusiner, Viggo är ett år äldre än mig och Vilton är bara någon månad äldre.

Och vet ni vad jag kan? Jag kan förflytta mig själv lite grann när jag ligger på golvet. Jag puttar mig själv bakåt och ibland blir det lite knas. Till exempel när jag fastnar mot väggen, då blir jag arg för jag kommer inte därifrån! Det är nog bara en tidsfråga innan jag klurar ut hur man kryper, och då får mamma det inte lätt! Jag kommer ge mig ut på äventyr hela tiden. Fart och fläkt ska det vara hela tiden!

Nu ska jag säga till mamma att hon har lite buisness att ta hand om. Finns det inkomster så finns det utgifter, och mina utgifter luktar! Hejrå!

Kommentarer
Postat av: mommo

Din lilla buse :)

Datum: 2010-10-13 Tid: 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback